איזנקוט: "אם תוגש בקשה לחנינה – תידון בכובד ראש"

    קובי פינקלר 5 Comment on איזנקוט: "אם תוגש בקשה לחנינה – תידון בכובד ראש"

    הרמטכ"ל התייחס לפסק הדין במשפטו של החייל אלאור אזריה והתייחס לדיבורים אודות היתכנות הגשת בקשת חנינה

    הרמטכ"ל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, הגיב לפסק הדין של אלאור אזריה ואמר: "צה"ל נלחם בטרור בדרך נחושה, מקצועית וערכית. כוחות צה"ל, ובהם חיילי גדוד שמשון וחטיבת כפיר, עומדים לילות כימים באתגר ייחודי ויוצא דופן. מפקדי צה"ל ואני מלאים בהערכה ובגאווה כלפי הישגיהם ואופן מימוש המשימות נוכח פני אויב".

    "סמל (מיל') אלאור אזריה הוא לוחם צה"ל ששירת כמו רבים מחיילינו בחוד החנית ולקח חלק באתגר המשותף שתכליתו מתן ביטחון לאזרחי מדינת ישראל. היום אמר בית הדין הצבאי את דברו באופן חד וברור. מערכת המשפט הצבאית קיימה הליך ערכי, מקצועי ונטול פניות ופסקה באופן עצמאי וללא כל התערבות פנימית וחיצונית. צה"ל תחת פיקודי עסק בלמידת האירוע, הפיק ממנו לקחים וכך יוסיף לעשות גם לנוכח פסק הדין שניתן היום".

    "ההליך המשפטי בבית הדין הצבאי הסתיים. באם יבחר סמל (מיל') אזריה להגיש בקשה להקלה בעונש, היא תישקל בכובד ראש, תוך בחינת מכלול השיקולים הנוגעים בדבר ומתוך מחויבותי אך ורק לערכי צה"ל, ללוחמיו ולמשרתיו".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      המשפט הזה נותן לגיטימציה ועידוד לטרור נגד יהודים! משום שהוא מגן על ערך טוהר וקדושת החיים למחבלים ונוטע פחד בקרב החיילים לבצע את משימתם, שגם אם טעו הם בוודאי לא חטאו במטרה לחסל את האויב !!!

    2. 4

      לא נאמר שזה לא יריקה זה גשם… השופטים בוודאי כולם שמאלנים ורחוקים מלב של טוהר המידות – איזה מידות יש להם ? מידת האכזריות ? מידת ה"לדפוק" את המונעים פיגועים ?
      הרמטכ"ל אומר שאם תוגש חנינה היא תידון בכובד ראש. כן, הוא יתיעץ עם גלאון, עם בוגי, עם חבריו העיתונאים מהשמאל אוהבי היהודים והחיילים וגם עם השופטים שמראים את רוח הצבא להגן על מחבלים ותקוף את האויב החייל שסרח…"

    3. 3

      חוץ מזה שיעשה כבר דיאטה